Merhaba arkadaşlar 23 haftalık hamileyim ayrıntılı ultrasonda amniyon suyumun limitte olduğunu söylediler. Radyoloji uzmanı aslında normal kabul edebiliriz ancak protein kaçağın olduğu için takip öneriyorum dedi. Benim gibi bu durumu yaşayanlar var mı acaba? Neler yaptınız artırmak için?