bebekkkkkkk000 Beta değerlerim 5 nisan 825 7 nisan 1136 2 günde sadece 300 artmış kafam karmakarışık oldu yarın doktora gideceğim. Bu durumu yaşayanlardan bilgi almak istiyorum. Betanın yavaş artmasına rağmen sağlıkla bebeğini kucağına alan varmı?
bebekkkkkkk000 @“Hed06”#p32120782Ben düşük yaptım beta biraz düzensiz yükseldi ama keseyi görmüştük biraz süre geçince düşükle sonuçlandı sağlıksız gebelikmiş. Kuzum herkesin farklı ilerliyor olabilir canını sıkma benim düşük oldu ama senin sağlıkla ilerler inşallah Allah can versin yeterki🫶🏼