Bende malatya depremzedesiyim 9 şubattan beri sakaryadayım devlette Melih demire gidiyorum şuan 34+5 im çok iyi bir doktor. Adıyamandan gelmiş hem empati kurup beni anlayışla karşıladı. Benimde önceki hamileliklerimde erken doğum hikayem var kızım 36 haftalık doğdu hem de down sendromlu bebeğimi 35 haftalıkken kaybettim özel olarak ilgilendi yani. Dünde kontrol e gittim ama raporluydu doktor doğay hocayla görüştüm o da iyi bir doktor ama melih demir den daha çok memnun kaldım