Esra7261 gozdeozann doğal şeyler tüketebilirsin. Ama ilaçlardan uzak dur. Bende gebeliğimin başında grip olmuştum. Doktorum çok normal karşıladı. Hamilelik olunca ilk iş vücut direnci düşermiş öyle ded.
Nur92 @gozdeozann ben daha yeni atlattım canım. Bol ıhlamur içine de bol limon sıkıp bal kattım içtim. İlaç içemiyoruz zaten biliyorsun bol meyve yiyebilirsin. Doktorlar da ilaç veremiyor böyle şeyler Öneriypr
gozdeozann Nur92 ıhlamur da hamilelikte cok iyi değilmiş diye okudum bi yerde ne yapacağımı şaşırdım 🤢🤢
Esra7261 gozdeozann canım benim kendiliğinden geçti. Hiç bişey kullanmadım ki doktoruma söylediğim zamanda o cevabı vermişti bana. İlaç filan yazmadı.
gozdeozann Nur92 kadınlar kulübünde okumuştum gerçi her okuduğumuza inanmamak gerek bu zamanlarda ama,öyle kalmış aklımda ☺️