Duyguuu3 Yerleşme sandım regl oldum Hiç beklemiyordum regl tarihime 5 gün vardı Hiç şaşmazdı düzenliydi Gebelik belirtilerini zirvede yaşadım var diyodum böyle olunca çok üzüldüm ne yapmalıyım?
Tbsra95 Duyguuu3 ilk basta yapacak birsey yok ama doktora gitmediysen gidip hormona vs baktırabilirsin Allah ne zman yazmıssa o zman olacaktır dua et en güzeli rabbim hayırlısını versim
Duyguuu3 Tbsra95 en azından ovulasyon testi ile bu ay takip etsem diyorum Teşekkür ederim yorumunuz için 🌸