Cansucansu123 18 haftalığım ve bebeğim kız. Hala hareketini hissedemiyorum normal mi? Siz kaçıncı hafta da hissettiniz
turkuaz_ Cansucansu123 normal canım bazı bebekler çok hareketlı oluyor bazılaeı sakin belkide sakin bi bebeğin var. Çikolata yiyip uzanınca hareket ediyolarmış ne kadar doğru bilmiyorum deneyin