esila-demir
Ben folik asit 13.haftaya kadar kullandım. 13 ten sonra onu bıraktık, o gyno olan demir ilacına başladım d vitamini için de hap ve damla verdi. B12 için de 5tane iğne oldum. Demir+folik asit bende de yazıyor ama folik asiti bıraktığımız zaman ona geçiliyor diye folik asit takviyeli devamı gibi olsun diye düşünmüştüm sen kaç haftadasın ki folik asiti bırakınca bu takviyelere başlıyor doktorlar normalde diye biliyorum🤷♀️