Kızlar uyluga kadar kullanıyorum. Ama yürürken aşağı doğru iniyor. Bacaklarım şişiyor gün içinde ve yukarıda bölüm bugün oluyor bacaklarım sizde bu dert var mı ben varis yüzünden giymek zorundayım doğuma kadar .doğum haziran sonu sıcakta napacagim bilmiyorum Allah’m yardım etsin