mrvsrcn Kızlar selam bizim henüz cinsiyetimiz belli olmadı ama kız olursa şu olsun erkek olursa bu olsun diye de eşimle güzel içimize sinen bir isim bulmadık, fikirler verir misinizzzzz 🥰🌺
Eceee mrvsrcn biz karar verdik şükür 😂 Lidya 🌸 koyacağız. Ben önceden Alin Masal istiyordum 😅 iki isim zor oluyor çevre açısından kimse ikisi ile seslenmiyor
mrvsrcn Tgcmrt48 yaa çok güzel ben kız da Leyla istiyorum çok hoşuma gidiyor ama eşimle asla ortak noktada buluşamıyoruz maalesef 😂😂 Efeler yaramaz olur derler öyle mi oğluşunuz 😊
Blm26 Benim de erkek bebişim olacak ismini sancak diye düşündük ama kızım olsaydi da ismini ayza diye belirlemiştik. Belki fikir olur ☺️