Zehraasel Kızlar 40+4 deyim açıklık yok ama doktor yatış verdi her yolu deneyelim diye çünkü bu saatten sonra çocuk için riskli olabilir dedi lütfen dua edin bı an önce hayırlısı ile sağlıklı doğsun
Efnanefnan Zehraasel cuma günü şerefine Rabbim sağ sağlım doğurması nasıp etsin.saglikli olan hangisiyse o şekilde normal yada sezeryan hiç dert etme hayırlı doğumun olsun arkadasim
deryaumay20 Zehraasel geçen hafta aynı aynı hafta aynı gün yatışım oldu açılma yoktu olmadı da spinal oldum korkma canım hakkında hayırlısı olsun sağlıcakla kavuş evladına inşallah 🥰