Nursel84 hayır olmaz sağlık ocaklarındaki bilgileriniz sağlık baknlıgında tutuluyor özel hastanelerdeki verileri sağlık bakanlığı göremiyor ve özel hastaneler bilgi vermiyor sağlık bakanlığına sağlık ocakları ilgilenip gebelik durumunuzu takip ediyorlar belirli dönemlerde sizi aşı takip vs için arayabiliyorlar. Ancak zorunlu değil yaptırmanız gereken şeker yükşeme tetenoz vs için ararsalar önce kendi doktoeunuza danışmalı onay verildiği takdirde sağlık ocaklarında işlemlerinizi yaptırıyorsunuz.