Arkadaşlar merhaba
20 hafta 1 günlük hamileyim bugün 11. Gün oldu ishalim, daha önce ishal durumu yaşayıp probiyotik kullanan oldu mu?
Hipotroidi hastası olduğum ve gebelikte şeker çıktığı için turşu, lahana, pirinç lapası ve patates haslaması yiyemiyorum. Sadece kefir içebiliyorum,yoğurt ve havuç yiyebiliyorum etki etmiyor. Aile hekimi ve farklı bir Kadın doğum probiyotik önerdi fakat benim doktorum gaita testi istedi, onun içinde bir bucuk saat mesafe var hastaneye gaita testini vermek zorlaşıyor. Yardımcı olursanız sevinirim.