Eylulmom doktorunu dinlemeyip kendi bildiğini yapacaksan sormanın bi anlamı yok canım, sen dayanabildiğini düşünüyorsun ama gebelik durumun yokken biliyordun bunu, şuan gebe olduğun için aniden tansiyonun düşebilir, kan şekerin düşebilir yani doktorun ne seni ne de bebeğini riske atmamak için öyle söylemiştir emin ol, sonrasında kazayı tutmak zor olmasa gerek zaten gebelik durumda gebeye oruç zorunlu ya da farz değil, yine de tercih senin umarım zorlanmazsın