MomsAngelaes Merhaba, şuan 21 haftalık gebeyim dün detaylı ultrasonda bebeğin kalbinde delik olduğu söylendi ve çok üzgünüm sizde de oldu mu lütfen yardımcı olun 🙏🏻☹️
mervee19_ MomsAngelaes bizede kalbinde parlaklık olduğunu söyledi doğuma kadar yada doğduktan asonra 6 icinde kaybolur bunun için haztaneye gitmenize gerek yok bile dedi biraz tedirgin olduk ama rabbim sağlıkla dogmalarini nasip etsin inşallah
Derosasnne Geçmiş olsun arkadaşımın kızında vardı diye hatırlıyorum zamanla kendi kendine kapanmıştı diye hatırlıyorum.dr unuz öyle bişey dedi mi ?zamanla kapanır gibi ?Sağlıkla gelsin inşallah
MomsAngelaes Teşekkür ederim, evet %90 ı doğuma kadar kapanıyormuş ama dün çok kötüydüm öğrendiğimde çok kötü bir his anlatamam yani o canınız oluyor artık çok zor 🥺