Gamzeizmir35 şuan 31 +3 haftalık bebeğim .oruç tutuyorum bebeğimi cokmu zorluyorum bilmiyorum 🫤.2 gün önce adet sancısı gibi ağrılarım vardı acile gittim muayenede bisye çıkmadı sadece bebek ters dedi .nst ye bağladı oda iyi çıktı sancı faln çıkmadı .normal herhalde bu zamanlarda ama insan bilmiyo ilk gebeliğim evhamliyim🥺