Merhabalar, 13 haftalık hamileyim. Sağlık ocağından aradılar 19. Haftanda gel tatanoz aşısı yapacağız diye ama bu aşılar eskide kalmadı mı ? Hala yapılıyor mu ?ve riski var mı yok mu? Biraz tereddütlüyüm açıkcası, bilgisi olandan yorumlar bekliyorum.