Lierac ve MamaAura kremlerini birini sabah birini akşam sürdüm. 31.haftaya kadar hiç çatlağım yoktu. Deprem zamanı moral bozuklugundan 10 gün kendime hiç bakamadım krem süremedim. Ve o zaman birden çatlamaya başladım😭 10 gün sonra tekrar sürmeye devam ettim , birden birsürü oluşmuştu ama kremlere başlayınca o hızda çatlamaya devam ETMEDİ kesinlikle. Lierac ve MamaAura kremlerinin yanında bir de bebe yağı sürüyorum. Kısaca eğer genetik olarak müsaitseniz bile kreme devam etmek lazım kremin kesinlikle faydası var(tamamen engellemeyecek bile olsa), elimizden geldiği kadar kendimize bakıp sonrasını dert etmemek lazım sanırım. ♥️♥️♥️ spor krem su💐