Eveeettt bizde geldik yolun sonuna ve tabi daha güzel bir yolun başına inşallah bi saat sonra yatışım yapılacak bi kaç saate de planlı sezeryan ile kızıma, bahar çiçeğime kavuşacam güzel bi doğum hikayesi yazmayı diliyorum buraya bize de dua ederseniz sağ Salim kızımızı kucağımıza alıp evimize gelmemiz nasip olsun inşallah🤲❤️🌸