Mervecimmmm bende göğsümün yukarısını, biraz yukarı doğru eğimli şekilde yatabiliyordum o zamanlar. Sağa sola yatmak hayaldi zaten. Bir hafta sonra yan yattığımda göbeğimin altına hafif yükselti koyarak yatmaya başladım sonra alıştım zaten. Ağrı sızı da çok normal. Ben 10. Günde tamamen normale dönmüştim tabii biraz ağrı oluyor ama günlük işlerimi falan yaptık