Melekd Kizlar bu haftalarda bebegi hissetme aralığınız nedir benim 2.gebeligim hafta bir hissediyorum sizce normal mi 2 hafta önce muayene oldum doktora bunu sormadim.ama bebek anormal bisey soylemedi
newmom07 Melekd merhaba bende 22+3. 2.gebeliğim. Benimde kızım 2gün cok hareketli 1-2gün sessiz.. doktorum ani hareketlenmeler olacak sonra kabuğuna çekilecek diyebiliriz demişti :) iyilerdir inşallah❤️❤️
Tgcmrt48 Melekd merhaba 2. Gebeliğim 21 haftalık kızım olcak çok hareketli hergün hissediyorum tekmelerini
papatyaseveranne Melekd merhabalar, 22+0 2.gebeliğim. 2-3 gün çok hareketli oluyor hatta dün gece uyuyamadım diyebilirim, sonra 1-2 gün daha sakin geçiyor sadece bişeyler yiyip içtiğimde ufak hareketler hissediyorum.