Brisii Kızlar 25 haftalıgım rahimde vajinada iğne batması gibi değişik birşey oluyor bu nedir yaşayan varmı
Ilosunuz1 Brisii valla ben daha 13. Haftamdayım bugün bendede oldu ama geçti ara ara vurdu bilemedim , en son kontrolde doktor bebegin normal demişti o yüzden içim rahat 🙏🏻
HanifeAsya Brisii bende aynı şekilde uyandım bugün 30. Haftadayız ilk defa yaşıyorum çok korktum arka arkaya oldu daha dün kontrolüm vardı bişey çıkmamıştı. Dr uma msj attım parol iç geçmezse nst yapalım demiş