Kızlar folik asitin gebeliğin ilk 3 ayından sonra kullanılmaması gerektiği söyleniliyor, 3 aydan sonra kullandığımız multivitaminlerin içeriğinde 400 mcg metafolin yani folik asit bulunuyor bu konu hakkında düşünceleriniz nedir? Kullandınız mı gebelik boyunca multivitamin?