Biz bugun 37 inci haftaya gırdık haftaya cuma seseryan olucam delı gbı batıo kaburgam sol tarafım bazen kıtlenıyorum acıdan gercekten son zamanlar cok zormus benım 2.hamılelığım oğlum 34+1 de doğmustu normal olarak hıc bunları yasamamıstım allah kolaylık versın herkese♥️