Mryy01 Normalde hep düzenli adet olurum realime 4 gün var tuvalete çıktığımda sadece peçeteye pembemsi su gibi bir leke geldi sizce yerleşme kanaması olabilir mi?
poyrazin_annesi28 Mryy01 En iyisi erken gebelik testi alıp yapın 😊 Benim bilgim yok ama siz de arafta kalmamış olursunuz. İnşallah vardır 😊
Eylulkelebegi Mryy01 benim de olmadan önce öyle pembe pembe geldi umarım senin de öyledir rabbim gönlüne göre versin 🥰
Babyykmz Mryy01 benim tam adet gunumde ayni sey basima geldi sonra kesildi aksam ustu biraz daha geldi yine kesildi ben regl oldum sandim ikinci gun sabah bi daha geldi sonra bir daha tamamen kesilince 3 gun hic gelmeynce gittm kan verdm pozitifti
Sudeliiyazar Mryy01 kuzucum bence yarın bi kan ver net cevap alalım benimde öyle olmuştu ama ümitlendirmek istemem
Mryy01 Sudeliiyazar kaset Test negatif çıktı erken gebelik ama bu gece oldu bi anda lavaboya girdim çıktım pembe bir leke adetimede daha var heyecanlanmak istemiyorum gebe kalmayı çok istiyorum 🥹🙏🏻
Sudeliiyazar Mryy01 kuzum kaset test zaten normal test benim etken gebelikte çıkarken kaset testte çıkmamıştı benimde adetime beş gün kala erken genelik testi yapmıştım silik çıkmıştı sonra ertesi gün kan verdim 56 betayla hamileydim bende önce erken gebelik yap
Babyykmz Mryy01 ben test yapmadim cikmicagni dusunerek direkt kan verdim. Bence erken oldugu icin cikmayablir ama kanda direkt cikiyor erkende olsa
Eylulkelebegi Mryy01 benim geç döllenme olmuş ben adetim geciktikte 4 gün sonra erken gebelik testi yaptım öyle çıktı 7. Gününde de kan verdim beta 87 ile öğrendim ama sen direk kan versen daha iyi olabilir bence
Leyla_01 Merhaba, dün benimde pembe hafif kanamaydı sora kahverengi geldi biraz, bu gün sabah ta hafif kanamayla birlikte uzayan bir pıhtı geldi böyle olan var mı bu normal mi bilgisi olan cevaplayabilir mi lütfen
Duyguuu3 Leyla_01 benim öyleydi çok üzülmüştüm belirtilerim vardı dedim oldu heralde regl günüme 5 gün varken geldi ve çok yoğun bir pıhtıyla beraberdi düştü dedim gitti yani oluşamadı bana öyle geldi