Aliss61 Kızlarr doğum kontrol hapı kullandıktan sonra kaç ay içinde hamile kaldınız veya kısa sürede hamile kalan varmı ?
mercimekkkannesi Aliss61 Bende çok uzun süre kullandım bıraktım ertesi ay hamile kaldım çok şükür darısı isteyen cümlesine inşallah 🤲
Aliss61 Ben kontrol amaçlı doktora gittim ilk gittiğimde kist falan yoktu 2 hafta sonra gittim tekrar kist gördü 1 tane doğum kontrol hapı kullan 1 ay adet olunca yine gel dedi şuan 15.günüm kullanıyorum bakalım ne olur 🙏
mercimekkkannesi Aliss61 aslında yumurtalıkları adeti ve kist oluşumunu düzenlediği için zarardan çok yararı oluyo gibi inşallah önce şifa bulun istediğiniz vakitte evlat sahibi olursunuz inşallah 😍
Dilekmdky 11 ay yasmin diye dogum kontrol hapı kullandım bir ay sonra allahın izniyle de hamile kaldım