Kbrarcn 37. haftadayım aynı seni anlıyorum insan fazla hareketli olmasındanda tedirgin oluyor çünkü her şeyden korkar olduk.. Rabbim bizlere bağışlasın miniklerimizi..
doktora sormuştum ben, arkadaşların dediği gibi, hareketli olması iyidir korkma demişti..
Allahın izni ile bir şey olmaz korkmayalım bizde 😊 (bizimkide erkek)