helloogbitchs
Bunu deneyin eğer öksürüğünuz çok şiddetli değil ise rahatlatır sizi ama şiddetli ve kötü durumda iseniz muhakkak doktorunuza başvurmanız gerekiyor
Evde tereyağ pekmez var ise terayagini eritin bir çay bardağı pekmez dökün uzerine bir iki taşım kaynasın bir iki damla limon kapatıp ilk sıcağı çıktıktan sonra tüketin buda rahatlatır