Kvser yani canım bilmiyorum doktor bana yanlış teşhis konulduğunu ve yanlış tedavi uygulandığını anlattı. Kendisinin tüp bebek merkezi var. Ben aşılama ya da tüp bebek her ne diyecekse artık onun için gitmiştim. Adam ben istersem senin tedavine başlarım paranı da alırım diye konuştu benimle. Güzel iyi kalpli bir doktor. Gittiğim doktorları da taniyormus zaten. Hatta birisi kendisinin asistaniymis. Kendisi de prof. Bana mı inanacaksin onlara mı dedi. Yani iş öyle olunca kuzum bakalım ben de bilmiyorum akışına bıraktım