aslanprenses_ hamilelikten önce ona çok inanırdım annemden biliyordum erkek kardeşime hamileyken gece yatmadan önce mutlaka tatlı yıyıp yatıyordu o donem ailecek kilo almıştık ama taaaki ben hamıle kalana kadar bu inancim gıttı ben hamılelıgımın başından beri ekşi yiyorum kapımın önünde limon ağacı var gece gündüz limon yedim ozellıkle hamılelıgın başında kim görse sen kız doğurursun dıyordu ki bende öyle sanıyordum ama 35+5 haftalık hamıleyım ogluşum olucak ve halada ekşi benm için çok daha güzel tatlıyla pek alakam yok 😍😍 yanı diyecegım o ki tamamen batıl inanç