Sevvallo 5 hafta 3 günlük gebeyim kabızlıkla başım dertte. Kuru kayısı, kuru erik, kefir, soda, bol su bunları yapıyorum fayda etmedi maalesef var mı öneriniz kızlar? Afedersiniz ıkınmak zorunda kalıyorum korkuyorum birşey olcak diye😞
mervesercandemir Sevvallo bende 5+6 günlük hamileyim kabızlık yaşamadım çok şükür ama oğlum 5 yaşında ve sık sık olur🥲 Aç karnına kefir içmen gerekşyor mesela sabah uyanır uyanmaz. Yada çorba. Oğlumda o şekilde fayda ediyor
Nurlyy Sevvallo ah bende neler neler çektim.. Kayısı kompostosu yap kendine, sabahları aç karnına ılık bir şekilde posasıyla beraber ye, iç ben 2 3 kez öyle yaptım çok şükür tamamen söküldüm daha da kabızlık diye bişey görmedim, 9+1 olduk bile 😇
bastet Sevvallo Ben çocukluğumdan beri kabızlık yaşıyorum şu an hamileyim makat çatlağı oldu bende zorlamaktan. Bol bol lifli gıdalar tüket ve kefir çok iç, bana bunlar iyi geliyor