Nazli-61 Kızlar yatışım yapıldı 10 gibi 4 cm idi. 12 lerde 5 oldu daha bakmadılar sonra. Dua edin lütfen sancılarım artıyor hiç iyi hissetmiyorum 🥺
Merve0227 Nazli-61 rabbim bi avazda bi nefeste doğurmayı nasip etsin inşallah Bebişe odaklan kız bi kaç saat sonra kime benzediğini sesini duyacaksın kucağında olacak inşallah 🥰🥰pozitif ol hiç gerilme doğum yapmanı etkiliyo gerçekten
Merve0227 Nazli-61 sende bana dua bak doğum yaparken dua edenlerin duası gerçek olurmuş günümüzü doldurduk hala gelmedi bizimki 😁 Koyun can derdinde kasap et derdinde gibi oldu ama napalım ☺️☺️
Rumiars Nazli-61 bundan sonrası çok hızlı ilerliycek bol bol hareket et hiç durma sağlıkla kucağına al insaLLahh