birgaripana_ Kızlar bağırsaklarım durmuş resmen. Her hamileliğimde aynı sıkıntı. İlaç alıcam alana kadar tavsiyesi olan var mı ? Hoşaf kara erik hariç.
poyrazin_annesi28 birgaripana_ Ben de magnezyum kullanıyorum kullanmazsam kötü oluyorum. Bende o ise yariyo kullaniyo musunuz kaç haftaliksiniz
SevincKara birgaripana_ bulabiliyorsanız aktarlarda satılan tohumlu pul biberler var çorbanıza biraz eklerseniz bayaa etkili oluyo hemde baya 🤭 en azından bende öyle oluyo
Balbebek012 birgaripana_ demir ilacını aç karna içme tok karna akşamları iç ben demir ilacını aç karna içtiğimde kabızdım ama tok içmeye başlayınca düzeldi
Meliserhat birgaripana_ kayısı hoşafı ve aç karna armut yedim iyi geldi ve günlük çorba bolcada su ☺️
birgaripana_ poyrazin_annesi28 ne magnezyummuş onadamı faydalıymış 😁 ben multivitamin kullanıyorum içinde 180mg magnezyum varmış bu yeterlimi acaba senin kullandığın kaç mg?
poyrazin_annesi28 birgaripana_ Ben ona bağlıyorum ya kullandığımdan beri iyiyim 😄 Suyun içinde eritiyorum sabah akşam içiyorum. Bacaklarımda kramp ve karnımda kasilmadan vermişti doktor ismi magnorm + olarak multivitamin de kullanıyorum
Nazliiiii_ birgaripana_ gerçekten magnezyum işe yarıyor ama bıraktım 4 5 gün içmedim çok zorlandım tuvalette. tekrar başladım şimdi daha iyiyim ne magnezyummuş hakikaten ahskdçjshsj
birgaripana_ poyrazin_annesi28 365mg mış kullandığın bilemedimki besinlerden alıyorum üstüne bide 180mg aliyorum yeterli bence. 🤔
birgaripana_ poyrazin_annesi28 işin tersi yurt dışındaayım 4 gün tatil heryer kapalı. O zamana kadar napıcam bilmiyorum.
poyrazin_annesi28 birgaripana_ Bol sıvı tüketmekten başka aklıma bişey gelmedi inanın. Çorba için bol bol yumusatsin
Nazliiiii_ poyrazin_annesi28 acaba bıraktım diye mi böyle oldu dedim devam ettim içmeye gerçekten ondanmış 😂 birgaripana_
poyrazin_annesi28 Nazliiiii_ Ben de öyle hata yaptım geçen sonra zorlandım yine 😄 Tekrar başladım aksatmiyorum
Nazliiiii_ poyrazin_annesi28 bi de size de oluyor mu acaba yaparken bazen ter basıyor elim ayağım titriyor durduk yere bayılcakmışım gibi oluyorum tuvalette . ama yapınca da geçiyor geçeceğini bildiğim halde hep bayılıp ölcekmişim gibi oluyo.
Nazliiiii_ poyrazin_annesi28 teşekkür ederim tansiyonum düşüyor heralde yaparkeb çok yoruldugum icin 😂😂
Nazliiiii_ poyrazin_annesi28 uyuyamıyorummmm haftalardır bunun çözümü yok muu gece gece sana sardım asbdnndjsjsj