busrakrks3 Arkadaşlar merhaba ben 2 gün önce doğum yaptım ve bebeğimde enfeksiyon ve sarılık nedeniyle küveze aldılar aranızda böyle bişey yaşayan var mı varsa kaç gün kaldı
Btlklnc busrakrks3 merhaba enfeksıyondan 5 gün kaldı sarılık baslangıcıda vardı 2 kere ışın aldı cok sukur yükselmeden atlattı hiç üzülmeyin hemsıreler bebeklerımıze cok güzel bakıyorlar evde olup tekrar hastaneye gitmesindense tedavısini olması daha iyi
Kubra2610 busrakrks3 merhaba süreci nasıl atlattiniz kaç günde cikti ,nasıl tedavi uygulndi ..benim bebeğimle bu sebepten kuveze gitti ..ayrıca beslenme bozukluğu var çok az yiyor 5cc mama ve serum.cok kotuyum
busrakrks3 Btlklnc aynı rahatsızlıklar benim bebeğimde de var bunları duymak beni çok rahatlattı gerçekten çok teşekkür ederim 🌸🥰