Bel ağrım kasık ağrısı batması ve 3 gündür gaz sancısı çok çekiyorum göğüs ağrım da var ama her regliden önce olan bişey ama gaz sancılarını hiç bu kadar yaşamamıştım. Normalde reglim düzenli olur. Kimseylede paylaşamıyorum o yüzden çok tecrübesizim. Doktora mı gitmeyeliyim yoksa beklemeli miyim?