Eemoom Meloo35 e bebekte kalıp problemi var bence. Çoğu ürünün kalıbı küçük. Ben kızıma hep büyük aldım. Yaza 7-8 aylıkken giydireceğim tişörtleri hep 1 yaş aldım mesela. Ona rağmen küçük kalıpları
nur34_ Meloo35 hayir kuzum yenidogan kiyafetlerde ya 1 ay yazar yada yenidogan 0 3 te onun bir buyugu oluyo ama kaliplari hemen hemen ayni oldugu icin ben butun takimlarini tulumlari 0 3 aldim