BurcuCanKorkmaz Merhaba arkadaşlar. İzmir’de memnun kaldığınız önerebilceğiniz kadın doğum doktoru var mı ?
Mrlozdmr BurcuCanKorkmaz merhabalar ben Karşıyaka Da Vedat Uluğ a gidiyorum. Eşi ebe Vildan yıldırım üç tane arkadaşımı normal doğurttu gözün kapalı gidebilirsin