annekuzusu_ progesteron kullanmıyorum ben troid ilacı kullanıyorum yüksek çıktığı için değerlerim 2,5 altı olması gerekiyormuş metebolizmam yavaş calisiyormus yani o nedenle 73 ile öğrendim o zamandan beri kullanıyorum 3 haftalık tan beri diyeyim çünkü doktor şüphesi sevk etti ben anlamam bı endokrine git dedi oylelikle gittim öğrendim