Tubailtekin Haftadayım 2. Trimesterden itibaren elenatal 2 kullanıyorum doktor geçen ay kontrolümde 1 gün arayla kullan bebek çok kilo alır dedi 1 gün arayla kullanıyorum Demir vitamini günde bir hergün kullanıyorum siz ne yapıyorsunuz elenatal nasıl kullanıyorsunuz kullanan varmı?
ElaytA Tubailtekin ben de hergun 1 tane aliyorum tok karnına. Doguma kadar kullanacaksın dedj doktorum
Sedavedoga Tubailtekin bende aynı şekilde canım demiri hergün alıyorum elenetal 2 yi de iki günde bir içiyorum doktorum eğer yediklerin güzelse vitaminli yararlı şeyler tüketiyorsan bu şekilde iç dedi
mayaden Tubailtekin bende her gün alıyorum üstelik demiri günde iki kere kullan dedi doktorum bebeğimin kilosu da hep haftasiyla uyumlu çıkıyor şükür 🌸🫶
Tubailtekin Bende içiyordum doktor Demir ilacını yandıktan sonra elenatal 2 yi 1 gün arayla kullan bebek çok kilo alır dedi. Sen kaçıncı haftadasın canım neler kullanıyorsun