Tüp bebekle başlayan hikayemde mutlu sonsuzluğa geldik biz.zorlu sancılı bir hamilelik geçirdim .aylarca yemeğimi yattigim yerden yedim , kolestaz çıktı haftalarca uğraştım,27 kilo aldım ama çok güzel bir sona erdim .37+1 de planlı sezeryan oldum.dogumun gerceklesegi günün gecesi çok güzel rahatça uyudum.cunku panik olmamam gerekiyordu.doguma eşimle beraber gircektik çok heycanliyim ve o vakit geldi.ameliyathane ve ekip gayet güzeldi sohbet ettik müzik dinledik sonra hem spinal hem epidural olacaktım rahat olmam gerekiyorduki sonrasında ağrı çekmemek için .ki gayette öyle oldu.hersey olulu gidiyordu ameliyat başladı ve ilk anda ilk bebegimin aglayisimi duydum hemen yanımızda temizlediler bana getirdiler.ikimci bebeğim kaburgamla beraberdi canımın acidigini hissettim ve kendimi dişlerimi o kadar sıkmistimki o ara biraz midem bulandı ama hemen geçti bisiler yaptılar . vee ikinci bebeğimde geldi agliyorduk sevinçten hatta hemşirelere agldilar bizimle beraber.cokca foto çekildik .o anda başıma ve yüzüme öyle bı ağrı girdiki dayanicam artık nolur bişey yapın yüzüme bişi oluyo dedim.ve oda o anlık bitti bişi yaptılar.ben 45 dakika sonra odaya alındım .6 saat sonra kalkmam gerekiyordu ama ben 4 saat zor dayandim hemen kalktım bolca yürüdüm.surec çok hızlıydı ve ben çok saglikliydim hiç yürümekte zorlanmadım hiç ağrı vekmedim evime geldim bebeklerimle miniklerimle.rabbim herkeze nasip etsin inşallah bu en kısa hali arkadaşlar o kadar çok detay varki .oğluşlarim sağlıklı ben sağlıklı rabbime binlerce şükürler olsun 💜💜💜