Nagihan_ Bugün tam 7 haftalık olduk mide bulantısı gittikçe artıyor hiç bir şey yiyemiyorum hangi yiyecekler iyi geliyor acaba deneyerek öğrendikleriniz var mı?
Busra4533 Nagihan_ laktoz süt biraz yatıştırıyor bir de ayva ve kuru incir en azından onlar iç bulantısı yapmıyor ama benimde 9 haftalığım iç bulantım ve koku hassasiyetim çok 😕
SilaBozdag Nagihan_ 6. Haftamdan bu güne kadar asla geçmedi. Şuan 13 haftalık gebeyim 10. Haftada geçer dediler bitmedi. Çubuk kraker dediler iyi gelmedi. Tonla tavsiye alsamda kendime iyi gelen şeyi buldum soğuk meyve suyu beni yatıştıran tek şey. Aşkım deneyerek kendine iyi gelen şeyi sen bulacaksın 😀 Allah sabır versin
Mediha99 Canım hiçbir şey iyi gelmiyor inan bana bebeği öğrendiğim andan beri çekiyorum ilaç kullanıyorum bazen o bile yeterli gelmiyor çok kusuyorum günde 2 kere ve neredeyse hergün yemek yiyorum çıkarıyorum aç kalıyorum 🥹yemek istiyorum ama kusuyorum