ozgyrs Selam kızlarr.. Bir anda baslayan boğaz ağrısı ile karşı karşıyayım ve üstüne halsizlikte başladı 😔 doktora gitmeden doğal yolla yapabilceğim bişe var mı? 12+1 hamileyim 😔 şimdiden teşekkür ediyorum 🙏🏽
Elfsglm ozgyrs aynı durumdayım şuanda dün aşerdiğim dondurmayı yemicektim 🤦🏼♀️ Bende şuracıkta bekliyim 😂
Lilaalya ozgyrs canım doktora gitmelisin serum takıyorlar kendine acı çektirme bebeğine de birsey olmaz
Elfsglm ozgyrs nane limon en iyisi 🤷🏻♀️ Yada şöyle limonlu sıcak bi ıhlamur başka oluru yok gibi duruyor🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Elfsglm ozgyrs ya bende vicks aldım 😂 ama ben baş ağrılarım için aldım şakaklarıma sürüyorum rahatlatıyor biraz biraz beni 😍 ya vicks gerçekte her derde deva ♥️ Ben sıcsk bi ıhlamuru tercih ederdim ama yattım şimdi asla kalkıp yapamam yarın içerim artık 🤷🏻♀️
Elfsglm ozgyrs ya sana bişey dicem sırtüstü yattığında karnında bişey hissediyormusun ben lıkır lıkır birşey hissediyorum ya çıldırıcam ne buu 😂 resmen göbeğim seyiriyor sanki içerde birley göbeğimi tutup bırakıyor gibi değişik birşey 🤷🏻♀️ 12+0 bende bu arada
Giizemm Bende ayni durumdayim. Naptiysam gecmedi. Ama pastil emmek iyi geliyor rahatlatiyor. Bide meyve ye canim. Ilik seyler ic
Elfsglm Mizginseydo gebelikte çoğu bitki çayı tüketilmez ama ıhlamur ve nane limon tüketilir arkadaşım 🤗 tabi bardak bardak içmiceksin öylesi hamile olanada zarar olmayana da zarar 😁
Lilaalya Bekleme derim o kadar boğaz ağrısını yaşayan bilir yutkunmakta zorlanırsn nefes almakta zorlanırsn yinede sen bilirsin
Elfsglm GulUmut bende içiyorum ayrıca ben bebek hemşiresiyim ve çoğu arkadaşım doğum koçu 🤗 ben tereddüt edip doula olan arkadaşlarıma sordum ayrı ayrı iki farklı arkadaşıma karışım yapmadan ıhlamur içebilirsin çokta güzel kış çayı dediler ama ıhlamuru sıcak suya atıp max 10 dk bekleteceksin içine ayva dilimi elma portakal limon vs atarak vitamin açısından zenginleştirebilirsin
GulUmut Elfsglm aynen valla ben de sizin gibi yapip iciyorum, hatta zencefil de koyarim, cok Iyi geliyor bana ve de doktorum bagisiklik sistemimin guclenmesi icin ic dedi bana , sasirdim o yuzden 🤷🏻♀️
Elfsglm GulUmut gebelikte çoğu bitki çayı tüketilmemesi öneriliyor ya nane limonla ıhlamurda arada kaynıyor 😂😂 ama günde bir bardak içeceksin onuda yani dedim ya sade bitki çsyı değil bardak bardak içilen herşey gebeye de gebe olmayana da zararlı herşeyi dozunda tüketeceksin😂 bende içiyom valla ohh biz içelim boşver 😂