Bende doğsun istiyorum ağrım sızım yok ama yatarken sağa sola dönme sıkıntı sürekli hıçkırık tutuyor çocuğu bişeyler sürekli zıplayıp duruyor içimde günde en az 20 kere hık hık hık sırt üstü hafif yaslanınca yada oturunca boğazıma bişey takılmış hissi falan inanın anksiyetem artıyor. Bunlar çok güzel şeyler ama işte insan bazen garip hissediyor hafiflemek istiyor. Yerde yemek çok can yakıyor evet o yüzden ayrı bir tabak yapıp en azından siz yukarda yiyin masa yoksa tepsiye koyup kucağınızda yiyin çok ağrı yapıyor