Huseminannesi Eflinisa lc waikik den aldm hamile pantolonu taytı ve 3 yıldır normalde de giyiyodm ve ikinciye hmileyim renkte solma faln ypmad daha yeni gibi
A_e_dmr Eflinisa trabzon cevahir avmde lcw outleti var oraya bakin bende kendime tunik almistim 20 tl ye pantolonda bulabilirsinz
Seyma18 gayecee ilk lcw dan almıştım sonra DeFacto dan aldım 2tane 38+3 olduk zaten sonuna kadar idare eder 😊
deletedmom6295 Eflinisa ben lcw den 60 liraya hamile kotu almıştım halen giyiyorum muhtemelen de doğuma kadar beni idare edecek bir beden büyük aldım çünkü
Btugl Eflinisa benim yaz olunca çoğu zamanı hep tayt giydim 35tl aldim çok rahat hiç pantolon almadım 31.haftadayim hala tayt🤗😂
yagmurtpl Ben de daha yeni aldım lcwden, bi siyah bi mavi kot, kumaşları esnek rahat gibi, umarım memnun kalırım, fiyatları 60-70
meldan Eflinisa benim m beden 2 tane var size verebilirim diycektim defaktodan alinmisti taytta var 2 tane birini hic giym3dim ama kucük saniirim size