12+4 olduk. Şimdi uzanırken göbek deliğimin tam hizasında sol tarafta içerde biseyleri pıtır pıtır oluyor sanki hâlâ devam ediyor. Acaba mı dedim bir mutlu oldum. Bebeğin orda olması mümkün mü? Bu haftada hissedebilir miyim? İlk gebeliğim olduğu için tecrubesizim.