Arkadaşlar merhaba merak ettiğimden soruyorum bu doğum sancısı nasıl katlanılmaz bişey mi belimiz kasıklarınız mı ağrıyor?
Kendi sancınız nasıl oluyor bide suni sancı nasıl oluyor, kaç saat çekiyorsunuz ara ara gelip gidiyor mu yoksa sürekli bir sancı mı