Kızlar merhaba 20+5 günlük hamileyim bugün doktor kontrolüne gittiğimde doktor bana meme ucu çatlak kremi verdi onu kullanmaya başla şimdiden dedi bana tuhaf geldi biraz açıkçası emzirme sonrasında ve son 1 ayda falan kullanılmaya başlanması gerekmiyor mu şuan kullanımına gerek var mı anlayamadım . Kullanan ver mı erken dönemde başlayan