Sevvalllll42 Kızlar 10+3 haftalık hamileyim bugün sürekli kasıklarıma sancı girdi normalmi acaba düşük riskim varda ondanda korktum uzanınca geçti çok şükür
Bettatay Sevvalllll42 benim de ilk haftalarım öyleydi doktor bir bardak su ağır geliyosa onu bile kaldırma demişti. Biraz dinlen ayaklarını havaya kaldır geçmezse acile git. Çok geçmiş olsun