Merhaba hanımlar.. 35 haftalık bir anne adayıyım. Dün özel hastanedeki doktorum bebeğimin gelişiminin durma noktasına kadar azaldığını ve bir hafta sonra kontrole gelmem gerektiğini sonrasında %90 sezeryana alınıcağımı söyledi. Bebeğim şu an 2060kg. Bu gün devlet hastanesine teyid almak için gittim ve burasıda aynı şeyi söyledi + suyumun alt sınırda olduğunu söyledi. Fakat durum şu ki yaklaşık 2,5 haftadır sanırım su kaçırıyorum. Ve bunu iki doktora da söylemedim çünkü bilmiyodum. Akıntı ile beraber geliyodu böyle oluyo sanıyodum. İlk hamileliğin ve şu an acil olarak kalkıp gitmeli miyim doktora bilmiyorum. Ve biraz korkuyorum. Böyle bi durumla karşılaşan var mı içinizde