Arkadaşlar 30. Haftadayım nerdeyse göğüs bölgemde kaşıntı ile başladı ve kaşındıkça yüklediğim resimdeki gibi kabarcıklar oluştu ve gece leri özellikle çok kaşınıyor görüntüsü çok kötü artık çok rahatsız oluyorum 😒 cildiye ye göründüm baktı kesin birsey demedi evde uyuz biri var mı dedi yok dedim sadece göğüs bölgem kasındıgı için uyuz olma ihtimali görmedi ama oladabilir daha sonra gebelikte olusabilicek birsey olduğunu söyledi ilaç önermiyorlar ama bir tane krem verdi ismi Hipokot sadece 1 hafta günde 1 defa bugün 3. Gün oldu süreli ve kaşıntı kabarcık devam başına böyle birsey gelen oldu mu 😞
Resim asagıda linkte
https://imgyukle.com/i/QUr34x