Birkaç yıl önce dönem dönem belden bacağa vuran ağrı sebebiyle doktora gitmiştim bana da bu ağrı fıtık ağrısıdır denilmişti çünkü. Mr çektirdim tarlov kisti diye bişeymiş doğuştanmış ara ara ağrırmış bi losyon vermişti ağrı oldukça beline sürersin diye. Ameliyatla kistin içi boşaltılabiliyo ama tekrar beyin omurilik sıvısı ile dolma ihtimali yüksek o yüzden ameliyat önermiyorum demişti. Dönem dönem tekrarlayan bir ağrıysa baktırmakta fayda var